Mycket kan störa när man försöker...

Jag gör ett försök att städa, ett FÖRSÖK! Ur datorns högtalare kommer musik från iTunes, men så kommer ju en låt som jag inte vill höra. Det gör att jag måste gå till datorn och byta låt. Det är här försöker börjar misslyckas. Nu måste jag tänka ut vad jag vill höra. Så måste man kika in en sväng på Facebook, läser och kommenterar någons status, får svar på kommentaren, svarar tillbaka och så fortsätter det...kollar några bloggar...
Och nu detta...självklart ska jag ju börja skriva nånting här. Ska jag stänga av datorn? Nej, det går inte...hur ska jag då få musik? Utan musik kommer det garanterat att misslyckas. Ska se om jag kan slita mig lite, kan bli svårt men borde inte vara omöjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0