Frysta tår...

Ligger i sängen och håller på att tina upp efter hundkursen, jävlar i mig vad kallt det var! Trots dubbla tights, raggsockor, tjockaste tröjan i stan, halsduk, mössa och vantar höll jag på att frysa fossingarna av mig...va så kallt att det fortfarande sticker i dom av värmen inne, även fast jag har varit hemma i snart två timmar...
Försöker även planera vad jag ska göra i helgen, har lovat mamma och pappa att jag ska skjutsa och hämta dom på lördag så det blir nog en lugn hemma kväll...kollade just om det går nåt på tv, men neeej då...så nu är planen att göra ordning i garderoben. Kanske hinner man förbi IKEA på dagen på lördag då kan jag fixa mina papper som fortfarande, ja jag vet jag är dålig, ligger i flyttkartonger. Usch vad dålig jag är, helt seriöst, har fan snart bott här i ett år men ändå är inte allt fixat...skärpning Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0