Små, små val avgör mitt liv...

Det är nog så att livet inte avgörs av dom stora valen man gör...jag tror nog mer på att det är dom små valen som avgör...
Ska jag börja plugga? Ska jag flytta till en annan stad? Ska jag sluta på jobbet?
Eller är det mer ska jag gå ut ikväll eller vara hemma? Ska jag vara med den vännen eller nån annan? Ska jag köpa en trisslott när jag ändå är på Pressbyrån? Ska jag svara i mobilen även fast det är hemligt nummer?
Då kan ju dom små valen bli det stora avgörandet...
Du träffar din själsfrände. Du blir ovän med din bästa vän. Du vinner miljoner. Du får ditt drömjobb...
Ja, allt kan hända och dom små är dom som leder till dom stora i slutändan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0