Vem vill mig illa?!

Idag tänker jag inte göra nånting på heeela dagen! Ligger här nerbäddad i min säng med bomull och nå konstiga droppar i örat som tydligen ska göra att örat mår bättre så hoppas på att det hjälper. Kan knappt äta för att det gör så ont, imorse fick jag lov att äta min macka med gaffel och kniv i små, små, små bitar för att jag inte kan öppna munnen för stort och inte kan bita av saker. Jag undrar vem som vill mig illa? Jag blir frisk och får vara det i typ två, tre dagar och sen kommer det nån ny konstig sjukdom. Det var iaf en lustig doktor jag träffade igår, blev typ som värsta intervjun om mig själv. Fick berätta var jag jobbar och vad jag gör och var det ligger...hmm...men det bästa var iaf när han skulle säga hur gammal jag var det lät så här: "Jaha, Ida, och du är alltså......jääävligt ung". Vet inte riktigt om jag vill hålla med där men det lät roligt iaf...

Nu ska jag kolla på Våra bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0