Ännu en ledig dag...

Ska väl inte klaga för jag har jobbat både måndag och tisdag, men nu är jag ledig idag, imorrn och på fredag. Det sura är ju att jag fortfarande har så grymt ont i halsen och är jävligt hostig efter min sjukdomsvecka med nära döden upplevelser så jag kan inte träna heller. Är ju sjukt sugen, men har ända sen jag var liten och simmade vetat att man inte ska träna om man har ont i halsen. Funderar seriöst på att trotsa allt som jag tidigare trott på och riskera mitt liv för att få träna lite. Det här funkar ju inte, jag har köpt nya träningsbyxor, ny träningstopp och spelningslistan i iPoden är nästa fulländad! Jag blir galen...låt mig bli bra och låt mig få träna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0