Avundsjuka?!

Jag blir så jävla trött ibland...folk ska gå och klaga på mig hela jävla tiden! Spelar ingen roll vad jag gör, hur jag ser ut, vad jag säger...alltid finns det nåt att påpeka och klaga på! Jag lever mitt liv och sköter mig själv och jag älskar det! Sen kan inte jag rå för om folk är avundsjuka och måste leta fel på mig, dumt att bara försöka leva och slappna av istället...tänk inte så mycket på hur andra är, ser ut och beter sig. Det blir så jävla tråkigt då, men det va väl så det började kanske...klaga på nånting och sen inte kunna slappna av. Allt för att ens egna liv ska verka så himmla bra och perfekt, men guess what? Det är inte det! För om det är så jävla bra varför gå omkring och vara så jävla spänd och klaga på andras liv hela tiden? Tycker iaf att ni ska prova slappna av lite en stund då kanse ni ser att ni också kan njuta av livet och ha det bra, som jag! Så låt mig vara, göra och se ut hur jag vill och koncentrera er på er själva och era liv...ni kanske tycker att mitt liv är patetiskt och att jag inte beter mig som ni tycker att man ska, men tillåt mig att skratta åt er då...jag tar inte åt mig av er och kommer aldrig göra det heller, ni skadar bara er själva...

I know you love to hate me ;)

Föresten, om ni ändå vill fortsätta att koncentrera er på mig, så ska jag nu gå och tvätta mitt löshår...sug på det ni, eller gå och klaga på att jag har det också...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ey, what!? Vem har klagat på dig? Den ska få stryk! Vi vet ju att du är bäst! Haha! <3

2009-09-09 @ 23:40:33
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: zandra

Ja folk i denna stad, men förstår juh varför dom e avundsjuka på dig!! ;P

Håller med sara =).



Kan man inte få vara sig själv o göra det man vill utan att folk ska lägga sig i, ok om någon far illa av vad man gör, då kanske det e någon som ska säga ifrån, men annars fan LÅT OSS HA KUL O LEVA VÅRA LIV SOM VI VILL!!

2009-09-10 @ 09:12:45
URL: http://zandraa.bloggspace.com
Postat av: Sofia

Jaa, bada är äckligt. Btw, tack för pengarna gums :) Dags för en fika snart!! Puss

2009-09-10 @ 10:46:59
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0