Better shape up...

Det här är inte okej...jag måste göra som min bästa Fia och skriva om hur jag har blivit. Så jävla trashig, jag orkar inte ens anstränga mig längre. Jag har väldigt sällan smink, ofta håriga ben, fula naglar och är blekare än blekast. När jag gick i gymnasiet var det helt otänkbart att gå ut utan smink, smycken, fina naglar, höga klackar och fina kläder. Vad har hänt sen dess? Vad är det som gör att jag inte orkar längre?
I sommras slog det mig att jag aldrig använde klackar längre, inte ens när jag gick ut...Converse är ju rätt sköna liksom. Så då bestämde jag mig för att ha klackar när jag går ut iaf. Senaste veckorna har jag även gått över till att ha klackar till vardags, känns jättekonstigt men det är en vanesak och jag börjar vänja mig lite. Idag tog jag tag i resten av saken. Blev en lååång dusch med skrubb, rakning, hårinpackning. Efter det smörjde jag in min torra och fnasiga hud, äntligen lite mjukare. Fick även mina produkter från Mary Kay av Jessica härom dagen, ingen billig historia men ska det bli ordning på det här vraket är det kanske vad som behövs?!


Det värsta är också att jag sen har mage att gå och klaga på hur jag ser ut, men vems fel är det?! Jo, mitt eget...

Nu kör vi hårt, time to shape up Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0