Höst...

Nu är det september, det betyder fan höst! Det är med nån slags hat kärlek jag går in i den här årstiden... Jag älskar när man får byta ut sommarkläderna mot höstkläder. Stövlar, stora halsdukar, skinnjackan, pälsvästen...det är fan i mig det bästa! Det är lite jobbigt att det blir mörkt fort på kvällarna, men ändå lite mysigt...och det är inte lika jobbigt att ta ett glas vin klockan fem på eftermiddagen om det inte är ljust...haha! Väder är ju pissigt, det blåser, regnar och blir kallt. Dock är det ju det som gör att man får ta på sig dom där härliga kläderna. Allt kommer bli så grått nu...vädret, allt grönt försvinner, vardagen återgår till det vanliga och det känns som att sommaren aldrig kommer att komma...
Känner ändå lite grann att jag har motivation att ta tag i mitt liv...göra något mer än vad det är nu. Frågan är bara hur? Jag börjar smått så får vi se hur det går sen...



Ska man hata eller älska hösten? Det går inte att välja...hösten är hatkärlekens årstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0