Let's give it a try...

Skrev ju härom dagen (hmm, sitter det ihop?) att jag har sömnproblem utan dess like...haha...men iaf har inte sovit en hela natt på jag vet inte hur länge. Så fick jag två fina förslag...


Vi börjar med delen om bra rutiner funkar inte det får det bli sömntabletter men tv och dator kommer nog aldrig åka ur mitt sovrum...haha...jag är dömd att föralltid sova uselt. Så mina nya rutiner har redan börjat närmare bestämmt klockan 06:50 imorse. Då släpade jag mig upp ur sängen, skittrött såklart och tvingade en ännu tröttare hund att gå upp och gå ut och gå. Hmm det blev väldigt mycket gå där... Nu har jag nyligen kommit hem och istället för att gå och sova som jag skulle ha gjort förut så tänker jag vara vaken. Kör igång med lite städning här hemma och blir det för jobbigt så får det bli lite tvättvikning. Har bestämmt att jag ska äta frukost klockan åtta och klockan tio börjar jag jobba. Nu jävlar ska det bli ordning på mitt liv! Tror ni jag kommer lyckas?! Själv försöker jag tänka positivt och att det här kommer att vara hur bra som helst för mig. Lite fasta rutiner, om än tidiga sådana, och mer ordning i livet.

Let's give it a try...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart det kommer att funka =)

Go girl hihi...

Puss

2009-09-15 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0