13 april 2010 Big steps...

Trött i huvudet nu...känns som att jag gjort asmycket grejer idag. Egentligen har jag inte gjort mycket saker, men det jag har gjort kan kanske ses som stort istället... Ansökan till högskolan är inskickad, lägenheter är sökta, träning är avklarad, saker är packade och kånkade hem till mor och far. Nu ska jag sova, planerar en tidig morgon imorgon igen, lite spinnig och body pump 10.00 skulle vara skönt...

"Den här stan som gör mig så hög
Den här stan kan få mig så låg
Den här stan får aldrig nog
Av saker som går sönder
Tyckte dem sjäng som änglar när jag kom
Men jag måste ha varit galen
Vad var det som verkade så stort?
Vad var det som kändes så magiskt?"
Parken - Jag har varit vilsen, Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0