13.34

Sitter på jobbet och grejar lite och helt plötsligt kommer tanken om flytt upp i huvudet. Känns verkligen som att anledningarna att stanna här inte blir större för varje dag. Längtan bort, till något nytt blir starkare för varje dag. Det är liksom inte kul här längre, jag vet inte ens varför jag fortfarande är kvar. Samma sak varje dag, inga undantag liksom. Jag vaknar, går till jobbet som inte alls är lika kul som förut, jag går hem. Träningen är min lycka. Har tröttnat på det man kan göra i den här stan också, finns inget nytt. Går man ut är oddsen för att inte träffa nån man känner i princip obefinntliga, är man på stan får man gå och gömma sig om man inte vill träffa någon som man känner eller som vet vem man är. Nu ökar vi på farten på lägenhetssökande här!

Kunde jag skulle jag dra idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0