22.22

Blev ingen träning idag...va tvungen att gå till idioterna på Arbetsförmedlingen. Stod i kö i 45 minuter för att sedan få höra att på Arbetsförmedlingen kan man inte bli inskriven längre, det får man göra själv hemma. Så jag fick gå hem igen och skriva in mig för att sedan läsa meddelandet att jag måste gå till arbetsförmedlingen för att bekräfta min inskrivning. Fy fan, vad håller dom på med egentligen? Sjukt jävla irriterande!
Så min dag har verkligen inte varit bra...ville ju träna, men får bli ett mördar pass på gymmet imorgon och lite löpning i Skultuna på lördag. Med tanke på att träning är typ det enda som gör mig glad nu för tiden, när jag är och tränar mår jag bra och kan koppla bort allt annat...detta har resulterat i många träningstimmar på sista tiden, men jävlar i mig vad skönt det är. Blev en vilodag idag och så får det bli det på söndag igen. Nästa vecka måste jag försöka få in rutinen på mat igen, har varit riktigt dålig på det nu i två veckor...det funkar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0