23 april 2010 22.18 I never want to act my age

Förstår inte riktigt hur jag fungerar nu för tiden alltså...ena sekunden är inte ett skit roligt, men nu när jag absolut inte borde göra någonting så känner jag verkligen för massa saker. Vill göra massa kul och känner att jag kommer att ha kul också, men bara därför så går det inte såklart...jävla skit säger jag! Får gott lov att försöka spara den roliga känslan till nästa helg då det blir ett sju jävlars party i sommarstugan, fast då lär jag väl inte känna för det såklart...

"Nobody likes you when your 23
And you still act like you're in Freshman year
What the hell is wrong with me?
My friends say I should act my age
What's my age again?
What's my age again?

That's about the time she broke up with me
No one should take themselves so seriously
With many years ahead to fall in line
Why would you wish that on me?
I never want to act my age
What's my age again?
What's my age again?"
Blink 182 - What's my age again?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0