25 april 2010 22.43 två tröttisar...

Trött som ett as, är verkligen inte van vid att vara utomhus så mycket som jag har varit hela helgen. I stort sett hela dagarna har jag klampat omkring i skogen med min lilla plutt och spårat, nu är både hon och jag helt utslagna så sängen är det som gäller. Känner mig helt varm i ansiktet också, tror nästan att jag kan ha brännt mig lite grann..var ju trots allt sol hela tiden. Roligt har det varit iallafall och Zoéy älskade det, sååå duktig var hon...även fast hon var lite trött idag så klarade hon det, nu ligger hon och snarkar brevid mig och lär förmodligen vara helt ihjäl imorgon med...

Imorgon ska jag för överigt till Arbetsförmedligen, fy fan vad jag hatar det stället! Kom på precis nu också att jag kanske måste leta fram betyg och arbetsgivarintyg, åhh dumt att dom inte är jobbiga liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0