I Idas huvud...

Vaknade upp imorse vid åtta ungefär och det första jag gör är att skicka detta sms till Ellinor "Om han återuppstod på måndag när fan dör han igen då??" svara blev "Ahahahaha, perfekt vakna-till sms. Ah jag vet inte, moses sköt honom på pingsten? Haha".
Detta efter en disskusion på Kulturbutik om varför vi firar påsk...tydligen så dog och återuppstod Jesus då och jag som ibland har svårt att släppa saker vaknade upp och ville veta när han dog igen...någon som vet? Eller stämmer Ellinors version?

En liten del av vad som rör sig i mitt blåsta huvud...

Kommentarer
Postat av: Sara

vi firar påsk för att jesus åkte rullstol idag! så, nu vet du...

2010-04-03 @ 19:55:40
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0