Pank som en kyrkråtta...

Glömsk som man är hade jag glömt att betala räkningarna...en till liten orsak kan ju va att jag tappat bort min bankdosa, men fick en ny imorse på banken. Fixade dem nyligen iaf och det var ingen kul historia ska jag berätta...8600 jävla spänn fattigare, fyyy fan va mycket det blev den här månaden. Fast det va ju både el och tv-licens förstås. Tur att jag slipper det snart ;) Nu är jag deprimerad och så måste jag plugga hela dagen också. Jag måste ta mig iväg till Forever för att träna bort lite av min depression (undra om det stavas så?!). Vet flera stycken som vill vara med mig i helgen, dock får jag se hur det blir med den saken...usch jag hatar när jag inte har några pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0