18 juli 2010 Det går inte...

Tycker att det är så tråkigt när det inte blir som man tänkt sig...ikväll var sista gången jag och Sara hade möjlighet att träffa vänner innan vi drar till Göteborg, förutom dem som man redan har bestämt med förstås...men ändå. Hade ändå räknat med att en del skulle vilja komma och säga hej då, men inte det inte...aja, så jävla tråkigt tycker jag.

Det som är mest jobbigt för mig är ändå när vänner är ledsna och gråter för att jag ska åka och jag inte kan gråta även fast jag vill...det går bara inte, jag har blivit iskall och kan inte visa känslor. Jag vill så gärna men det går inte, jag blir så arg på mig själv!! Vad ska jag göra liksom?!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar dig ändå, bästa ida.

2010-08-18 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0