Infektion och feber...

Jahapp, en rejäl infektion är vad jag har i ansiktet. Starka tabletter och nån antibakteriell munskölj har inhandlats på Apoteket och jag är genast 600 spänn fattigare...inte kul! Ligger nu i sängen och fryser som ett as på grund av febern, hoppas tabletterna hjälper fort. Ska ju förstås äta dem i 10 dagar så super fort kanske det inte går ända, men kan hoppas på att smärtan försvinner och svullnaden går ner lite grann. Börjar bli grymt hungrig nu också det ända jag har fått i mig sen i lördags är typ 10 makaroner och tre köttbullar, allt mycket nogrannt mosat så det inte är för mjuk så det rinner ut och inte för hårt så jag inte kan svälja det...och ja, jag ser ut som ett äckel när jag äter för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0