Sticky Fingers

Fredag idag, vilket betyder kalas för mig och Sara. Håller för tillfället på att fixa oss i våran lägenhet som vi gillar mer och mer för varje dag som går...blir utgång i Göteborg för första gången som vi bor här. Sticky Fingers är det som gäller...klockan är nio nu och vi har inte ens bråttom än, vi måste anpassa tiderna lite grann här för skulle vi börja förfesta lika tidigt som hemma skulle vi förmodligen aldrig palla en hel natt här eftersom att de flesta ställena stänger fyra eller fem...det kan bli jobbigt när man är van att vara ute till två, men känner på mig att det kommer bli en grym kväll!
Undrar vad alla i Eskilstuna gör en kväll som denna??




Sara skrev i sin blogg härom dagen att jag gjorde mystiska saker under min säng...frågan är bara vad Sara gör under sin säng?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0