Wohooo!!

Så satans glad just nu, jag kom in på högskolan! Dock inte det jag sökte i första hand och inte andra eller tredje heller för den delen, men en kurs på 60 hp så det är ju ett år ändå. Planen är att söka igen till våren och se om jag kommer in då, men jag kommer ivägnu iallafall. Har tvekat på mig själv som fan på sista tiden tack vare att jag inte kom in. Allt har verkat omöjligt och på något vis intalade jag mig själv att jag ändå skulle trivas om jag stannade här i stan och fortsatte som jag gör nu...fan va fel man kan ha ibland, för inners inne visste jag ändå att jag inte ville det. Nu ska det jag har velat i äver ett år äntligen bli verklighet! Ingen är gladare än jag just nu kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: elena

Grattis :D

2010-08-07 @ 09:15:19
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bäst! <3

2010-08-07 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0