15 december 2010

Ligger i sängen och försöker värma mig lite grann, mina fötter är typ isbitar känns det som. Samtidigt försöker jag kluta ut vad jag ska fixa till mat, har tagit fram kycklingfilé så nåt med det måste det ju bli...har lite champinjoner också som behöver ätas upp. Blir väl en liten blandning av vad jag har i kylen helt enkelt, håller fortfarande på att tömma inför resan till Eskilstuna om en veckan. Längtar mer och mer för varje dag, ska bli som semester att komma dit typ. Fast för att jag ska kunna koppla av ordentligt måste jag hinna klart med två arbeten till skolan, satsar på att fixa dem imorgon...är inte så många ord som ska skrivas så hittar jag bara motivationen och lusten imorgon ska det nog gå alla tiders.

Dags att ta sig upp och bort från värmen nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0