17 december 2010

Har legat i soffan och kollat på TV ett tag nu efter skolan, skönt! Gick bra att laga mat idag också tycker jag, nästa gång blir på tisdag och då är det abborre som gäller. 400 spänn kilot för frysta filéer...icke billigt om jag får säga mitt!
Fick med mig matlåda hem från skolan idag iallafall så det ä ju bra, får se om jag äter det idag eller imorgon kväll. Bäst skulle ju va om jag åt det imorgon så jag slipper samma mat två gånger på en dag, men det betyder också att jag måste laga nåt ikväll. Har verkligen tappat lusten för att laga mat till mig själv hemma på sista tiden...men det kanske blir bättre när jag åker hem och förmodligen inte kommer att laga så mycket mat under den tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0