Eyes Lips Face

Var och hämtade mitt paket idag, innehöll massa smink från e.l.f. Nu är jag glad :) Har inte provat märket tidigare men har läst på massa bloggar att det ska vara bra, är dessutom sjukt billigt! Beställde mest bassaker, hela kalaset gick på ungefär 400 kronor tror jag...hyffsat snabb leverans också, tog strax över en vecka trots att de sa att det skulle ta 14 dagar eftersom att det var mycket beställningar. Så i veckan blir det spännande med nya grejer för att se om det fungerar.



4 paket lösögonfransar, nagellack som gör lacket matt, primer, 2 st eyeliner, ögonbrynsgele, lip plumper, 2 st penslar, kajal och kajalvässare som ingick



Måste ju även säga som söta Carro, att jag var ju faktiskt värd det här för jag är duktig i skolan, eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0