Fjärde advent

Dagen började med att Sara väckte mig och frågade varför jag sov i soffan...svaret var att när hon kom hem i natt tyckte hon att hon skulle sova i min säng och putta ut mig, att väcka en full sovandes Sara är inte lätt kan jag lova...tur att jag har en skön soffa iallafall...


Åt en god frukost beståendes av julvört med stekt ägg och skinkost med gurka och ett glas apelsinjuice till det.

När Sara la sig i sin säng började jag pyssla lite med godiset jag gjorde igår, slog in alla fudgebitar i folie...och så har jag typ kollat på en julfilm och massa repriser. Har även fixat det sista finputset till arbetet om hälleflundran, nu är det bara ett kvar...nämligen röd snapper, intressanta grejer det där :P

Nu ska jag börja fundera på hur jag ska packa allt inför tågresan, massa julklappar och saker jag bakat som ska med...

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA du har det inte lätt du, när din fulla sambo kommer och puttar ner dig från sängen. ;)

2010-12-20 @ 18:31:31
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0