Full rulle

Full rulle idag har det varit, nu är jag trött. Varit och handlat, nästan skrivit klart ett arbete till skolan, fixat Saras hår inför hennes utgång, följt med henne till spårvagnen, bakat massor med julgodis, slagit in alla julklappar är vad som har hunnits med under dagen...imorgon blir det nog en slödag förutom arbetet som jag vill ha klart och ett till skolarbete som jag också helst vill hinna med innan jul. På måndag är det storstädning som gäller inför besöket i Eskilstuna, mycket roligare att komma hem när det är rent och snyggt...

Imorgon kommer det bilder från dagen...nu ska jag kolla på TV tills jag somnar och invänta Saras samtal om att hon är på g hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0