Helgen som gick...

Har varit dålig med bloggandet sista veckan, men har faktiskt inte hållit på något med datorn alls sen jag kom till Eskilstuna...rätt skönt också må jag säga. Men ska försöka att skriva lite oftare, om jag orkar ;)

Kom ju iallafall till Eskilstuna i onsdags, tre timmar försenad, men jag kom fram. Torsdagen blev mest en slö dag, gjorde inte mycket då. Sen kom julafton och jag hade det super mysigt hemma med mamma, pappa, Emil och farmor. Juldagen var dock inte lika lugn som dagarna innan, förfest hos mor och far innan vi skulle dra vidare till Filial...detta slutade med diverse fyllor, krossad toalett, mosad marsvinsbur, lite skadad inredning och sjuhelvetes massa att städa dagen efter. Men det var roligt ändå måste jag säga, fick träffa massa söta vänner :) Var lite sugen på Pipalucken på Harrys ugår men skippade det och somnade gott vid halv tio istället. Nu är det återigen sovdags för imorgonbitti ska jag klippa mig, har fortfarande inte bestämt hur. Lugg eller inte lugg?? Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: matilda

men åh, du skulle kommit så jag hade fått kramas lite med dig! <3

2010-12-28 @ 10:25:26
URL: http://cepeunge.blogg.se/
Postat av: Sara

i eskilstuna festar vi vilt! seriöst alltså! puss

2010-12-30 @ 00:38:49
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0