C-vitamin chockar...

Angående förra inlägget om att det är så jobbigt att jobba så lät jag ju typ som världens lataste människa, det stämmer dock inte. Det här är ju året med stort Å så lika bra att le och vara glad, och det är precis vad jag gör. Kom idag på att jag kanske har ätit lite sämre på sista veckan då jag inte riktigt har orkat eller varit sugen på att äta. Det går inte, måste bli ändring. Började nyligen med två apelsiner och ett stort glas med nyponsoppa, c-vitamin chock ja tack! Nu blir det en dusch och om jag orkar efter det ska jag läsa lite i naturkunskapsboken, känns mycket roligare nu när vi har lämnat kemin. Eller så kan man ju även uttrycka sig på så som jag gjorde förra veckan "Aphoran som kom på kemi kan gå och hänga sig!!"...nu handlar det dock om människokroppen och jag måste säga att jag kommer ihåg en hel del från när jag gick i gymnasiet och högstadiet, det är rätt skönt för då känns det inte helt nytt iaf...

"Some finde her to aggressive, she don't know how to stop
Cause she's the kind that don't look down until it's from the top
And she's a working girl
She's a working girl, she is single and free"
Dolly Parton - Working girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0