En blick som dödar...

Som om det inte vore nog med att jag inte kan vara hemma typ för att dom håller på att bygga om en våning ner så är det väl klart att dom håller på att bygga om precis utanför jobbet också. Aldrig kan man få en lugn stund med lite tystnad, jobbigt som fan. På det ska man försöka plugga också, naturkunskap och högskoleprov plugg ska försöka hinnas med. Jag får väl lov att köpa såna fula hörselskydd som byggjobbare har, eller så snor jag ett par av dom som förstör mitt liv. Jag har så jääävla ont i huvudet nu, skulle ha pluggat lite nu innan jag somna men det kommer inte att gå nu. Seriöst irriterande, jag blir till och med sur på folk i min omgivning om dom ens säger hej bara för alla jävla ombyggnationer. Så om ni ser mig nån stans och ni säger hej förvänta er inte den vanliga glada Ida, blir förmodligen en blick som kan döda till svar...sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0