Shoppingsugen...

Lön idag då...tänkte att jag efter jobbet skulle köpa nåt till mig själv. Så på jobet funderade jag lite grann på vad jag skulle behöva, inte för att jag egentligen behöver nåt...men vad jag vill ha då. Kom på jätte mycket saker då, när jag väl slutade och började kika lite grann så hittade och kom jag inte på någonting som jag ville ha. Är inte det typiskt? Såklart att när man vill handla så hittar man inte och när man inte borde hittar man jätte mycket...seriöst irriterande, fick dock med mig två broscher, en ring och ett nagellack. Va ju fan tvungen att köpa nåt...
Nu ska jag betala mina räkningar istället...nåt måste jag ju göra med pengarna. Kanske blir en liten titt in på Nelly också...annars borde jag sova eftersom att jag ska träna imorgonbitti klockan sju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0