Trött som vanligt...

Om ungefär 12 timmar kan jag slappna av och bara göra ingenting i två dagar. Då har jag jobbat färdigt för den här veckan och förhoppningsvis skickat in veckans inlämningsuppgift i naturkunskap. Ska bli så grymt skönt, är verkligen skit trött nu. Förut när jag bara jobbade tre-fyra dagar i veckan hade jag ju några veckodagar att vila på, men nu har jag jobbat måndag till fredag i över en månad och samtidigt haft fullt upp på helgerna. Det betyder att jag inte haft en enda dag typ som jag har tagit det lugnt på. Jag har också börjat träna mycket mer nu och så är det ju en hel massa plugg som ska göras.

En vanlig dag i mitt liv nu för tiden:
7.00 väckarklockan ringer
7.15 går upp och tar med lillskiten på första promenaden
8.00 frukost
9.00 träning
11.00 plugg
12.00 jobba
18.00 mat
18.30 plugg
22.00 snarkar jag igen
Tränar dock varannan dag annars blir det plugg på den tiden typ...

Så nu i helgen har jag bestämmt mig för att jag inte ska göra ett skit, förutom att träna och kanske plugga lite men jag ska i övrigt inte göra mycket mer än att ta hand om mig själv och lilla Z...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sover du bättre nu vännen? Med tanke på ditt hektiska schema :) Puss

2010-02-19 @ 15:13:40
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0