På ett bananskal...

Fy fan vad skönt det känns nu, blir ljust mycket tidigare på morgonen och det är inte kolsvart när man slutar jobbet. Vädret börjar också bli lite mer behagligt, man kan gå mycket längre promenader med vovven utan att hon ska behöva frysa så mycket.
Nu ska jag fixa frukost, sen blir det lite plugg och efter det jobb. Har föresten jobbat min sista dag på Tippy i söndags, känns jääävligt skönt att komma därifrån. Och så glider jag in på ett bananskal på ännu ett jobb, det är ju bra men jag hade ju ändå tänkt vara arbetslös för första gången i mitt liv åtminstone ett lite tag. Fast det är ju bättre om jag får pengar såklart...

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

underbart att man faktiskt märker att det börjar bli ljusare! wee :D

2010-02-02 @ 08:48:21
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0