Barnprogram nu och då...

Har legat i sängen och dragit mig i typ en timme nu, kollat igenom divirse bloggar och kikat lite barnprogram på TV då det tydligen inte är nåt annat än det och TV-shop den här tiden på helg morgonar. Barnprogram nu för tiden är inte alls som på min tid, det är inte alls lika bra. Känns så himla vixet på något vis ellr så är det töntigt som fan. Typ "Mimmi & Mojje" som jag såg imorse, det hade jag nog inte alls tyck om när jag va mindre. Eller så är det typ "Teletubbies" med epelepsi varning och tönt stämpel...nee tacka vet jag "Disneydags", "Fem myror är fler än fyra elefanter", "Barbapappa", "Lillstrumpa och Systeryser", "Darkwing Duck", "Simpor och grodfötter", "Trasdockorna", "Luftens hjältar" kan sitta och räkna upp hur mycket som helst...ska gärna vara lite halvtaskig kvalité också...
Det va barnprogram det!


"Vi är trasiga och knasiga..."
Vem kommer inte ihåg det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0