Det är över nu...

...alla helger och all stress som varit nu inför jul och nyår är över och nu väntar jag mest på att den sista januari ska komma, till dess kämpar jag på på jobbet, även fast det är lite jobbigt.
Har väl inte direkt skrivit vad som hänt och så men en kort sammanfattning kommer nu. Julen spenderades hemma hos mamma och pappa med bara familjen, lugnt och skönt med andra ord. Jag fick nästan allt på min önskelista, vinnaren i år blev Zoéy som fick allt på sin!

Nyårsafton var jag nästan lite rädd för, det är ju som bekant amatörernasafton och förväntningarna brukar va sjukt höga, så även i år. Måste dock säga att det här är fan den bästa nyårsaftonen på så länge jag kan minnas. Hade så sjukt kul hela kvällen, tror att mycket berodde på väldigt nice sällskap. Det måste vara ett tecken på att det här året jävlar i mig är det som kommer att rocka så jävla fett!
Mycket planer inför året har gått längre än bara tankestadiet och jag tror och hoppas verkligen att det kommer att hända, jag behöver något nytt!

Varje dag efter nyår har varit fylld med något grymt roligt. Nyårsdagen blev det dans, städning och vin för mig och Sara. Den andra blev det lite vin hemma hos Madde och Berra, fick dock en sopkorg i huvudet på Subway, men det var det värt. Igår blev det lite jobb och sen myskväll med film och bror. Får se vad dagen har att erbjuda, blir mest jobb men imorrn då jävlar är det kul igen!

2010, året som jag aldrig kommer att glömma!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, 2010 kommer bli grymt bra!

Aldrig så har jag haft så kul när jag städat som med dig på nyårsdagen!

Imorgon är det fest! Love you! <3

2010-01-04 @ 15:41:50
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0