Dööh...

Några roliga uttalanden från mig dom senaste dygnen...

"Jag har haft samma tandborste i typ fem år..."

Till Sara på ICA Maxi, vad jag egentligen menade var att jag hade haft likadan tandborste i typ fem år. Hon var nämligen väldigt noga med att inte ha en som hon haft förut...

"Om man har en sjukdom får man helt enkelt skylla sig själv och blanda egen yoghurt...och betala tre gånger mer för mat än andra :S"

SMS till Sara angående att det är synd om oss som är sjuka...

"Men hur kan man leva på Grönland? Har dom inga hus där?"

Till Emil imorse, snillet spekulerar...jag undrar för övrigt hur man gör när man lever där. Är det alltid svinkallt där? Eller tänker jag kanske på Antarktis? Isåfall, kan man bo där? Och hur funkar det? Finns det el, telefon och post liksom? Ännu en av mina förmodligen dumma funderingar men det är en sak jag förmodligen inte kommer att kunna släppa nu därför...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, det där med tanborsten var lite äckligt! ;)

Och du tänker nog på Antarktis, för på Grönland kan man allt bo. :) Du får googla på det.

Puss

2010-01-29 @ 08:49:36
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0