Jajamensan...

Brukar du...
...titta på dig själv i spegeln? Jaa...
...gnälla? Är faktiskt bra på att inte gnälla.
...skrika? Det tror jag nog...
...sova? Ja, antingen för mycket eller för lite.
...ha ångest? Ja, men försöker att inte ha det lika ofta.
...skada dig själv med flit? Det kan disskuteras...
...ta mediciner som du inte borde ta? Nej.
...drömma mardrömmar? Ja.
...ta droger? Nope.
...försöka vara annorlunda? Behövs det?
...klä dig i svart? Ja.
...gå till kyrkan? Inte allt för ofta...
...gå i skolan? Inte för tillfället, men snart så.
...ljuga? Ibland...
...hata folk? Bara dom som tar mina saker.
...lita på folk? Både ja och nej...

Vem...
...vill du döda? Ingen tror jag...
...rörde dig sist? Zoéy.
...vill du slå? Säkert många...
...vill du kittla? Min lillebror.
...kramade du sist? Sara.
...skrek du på sist? Förmodligen min mamma...
...vill du vara som? Mig själv.
...sårade dig sist? Kommer inte ihåg...
...vill du bli galet full med? Många...
...gjorde dig riktigt glad senast? Mina fina vänner.
...fick du sms från senast? Sara.
...ringde dig senast? Lillebrorsan.

Har du...
...för många vänner?
Nej.
...förföljelsemani? Ibland...
...tvångstankar? Jaa!
...någon annan psykisk sjukdom? Inte vad jag vet...men mycket möjligt.
...någon fysisk sjukdom? Nope.
...någon skada? Förmodligen...
...färgat håret? Ja.
...brutit några ben? Nej, fast ibland skulle jag vilja bara för att få ha gips som man kan skriva på :)
...några piercings? Räknas hål i öronen?
...egen dator? Ja.
...bra självförtroende? Vissa dagar ja, andra defenitivt inte.
...kysst någon? Ja.
...sagt jag älskar dig till någon idag? Nej.
...varit kär? Ja.
...stulit någonting? Ja.
...gjort något olagligt? Haha, förmodligen alldeles för ofta...

Hur...
...svarar du i telefonen?
Väldigt olika...ibland ett tveksamt "Hallååå" om jag inte käner igen nummret ibland "Ida" ibland nåt annat...
...fördriver du tiden? Med tvn och datorn...
...mycket pengar har du? Inte alls mycket...
...tjänar du pengar? Just nu genom jobb, snart a-kassan :S
...ofta diskar du? Inte så ofta, kan bero på att jag aldrig äter hemma...
...ofta städar du? För sällan...
...många stör du dig på? Ibland alla i min omgivning, men för det mesta ingen...

Tror du...
...att du kommer bli något?
Klart jag kommer!
...på gud? Hmm, vet inte...
...på rymdvarelser? Neej...
...att folk tycker om dig? Hoppas kan man ju alltid göra...
...på ett liv efter detta? Frågan är om jag vill ha ett liv efter detta, känner mig rätt sliten redan nu...
...att fiskar kan tänka? Precis lika bra som jag!
...att du kommer leva länge? Ehh neeej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0