Jamen hej blond!

Hej, jag heter Ida och jag är blondin...idag kom jag själv på min dumhet. Lampan i min sänglampa var trasig och så skulle jag vara duktig och byta tänkte jag. Skruvade i en lampa och tröck (undrar om det heter så?) på knappen, det funkade inte. Jag tog en annan lampa och skruvade i, tröck på knappen och det funkade inte. Nästa lampa, skruva i, tryck, inget ljus! Detta pågick under inte mindre än SEX lampor, tänkte att det är väl min vanliga otur att ha köpt bara trasiga lampor...blev lite sur och irriterad för en sekund, sen insåg jag att kontaktjävlen inte satt i!! Fy fan va dum jag är ibland alltså, var sen tvungen att se om alla lampor funkade och det gjorde dom...och jag kunde ytterligare en gång dumförklara mig själv...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha! ;)

2010-01-20 @ 16:50:01
URL: http://laii.blogg.se/
Postat av: Sofie

=) Asg! Det kan man kalla för dum blondin!

2010-01-22 @ 11:14:53
URL: http://soinad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0