They´re back...

Dom jävlarna som borrar sjukt tidigt på morgonen har återvänt! Fy fan, det låter så högt att inte ens Zoéy kan sova, då är det ganska illa. Och inte fan har man blivit varnad heller, i mamma och pappas trapp står det att dom ska bygga om i 21:an och därför kommer att borra tidigt på morgonen. Tänkte att det kanske inte kommer att låta så högt hos mig då, men åhh så fel man kan ha. Tror nästan att dom är under mitt golv och håller på. Borra, hammra, borra, hammra, borra, hammra...och så fortsätter det hela jääävla tiden! Jaja då kommer jag ju inte att somna om iaf och kommer kanske hinna få någonting gjort innan jag drar till jobbet. Fascino idag...kom och shoppa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med Zoéy?

2010-01-20 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0