21 juli 2010 Tröttare än tröttast...

Jag är så trött hela tiden...trodde först att det var efter helgen, men börjar tvivla på det nu. Är trött för att jag jobbar, sen är jag trött för att det är varmt, sen är jag trött för att jag sovit på dagen, sen är jag trött för att jag har tusen saker att göra, sen är jag trött för att jag är deprimerad, sen är jag trött för att jag aldrig får vara för mig själv...ja, jag är trött konstant helt enkelt... Om jag hade varit miljonär hade det varit så mycket enklare, då hade jag inte behövt jobba, jag hade kunnat köpa en AC, jag hade kunnat anställa nån som göra viktiga saker åt mig, jag hade förmodligen inte varit lika deprimerad och jag hade kunnat ha en egen lägenhet istället för att bo hos mamma och pappa. Plus att jag hade kunnat hitta på massa roliga saker hela tiden med alla mina söta vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0