13 juli 2010 Ledsen...


Allt känns så jävla dåligt just nu! Känns verkligen som att alla kom in på något de sökt till högskola/universitet...men inte jag så klart! Går omkring och bara är ledsen hela tiden känns det som, inte kul. Jag som alltid är glad och inte blir ledsen så lätt, men det här var fan jobbigt. Jag ville verkligen komma in, göra nåt nytt. Komma härifrån och börja om. Vad fan händer nu då?! Kommer jag att stanna här och fortsätta som jag göra...jobba timmar på nåt ställe lite då och då. Kommer jag att dö här? Jag vill inte!!
Klart att jag kan göra något annat och flytta ändå, men hade varit så mycket lättare göra det om jag hade nånting att göra i någon ny stad...
Det värsta är nästan att jag känner att alla gör något vettigt med sitt liv och har gjort saker i livet inte bara går omkring och inte gör ett skit som jag typ. Det finns så mycket man vill, men inte gör.


"Jag måste ta en chans i mitt liv, måste på det där tåget innan det går förbi,
men jag förblir passiv star kvar där jag är,
fast jag sagt till mig själv; jag gör det, jag svär.
Jag vet att det är tragiskt att inte leva så som man lär."
Millencolin - E20 norr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0