Arvika i korthet...

Som sagt så kom jag hem från Arvikafestivalen igår eftermiddag, dåligt sliten var jag men nu börjar jag piggna till igen. Tänkte att jag på bästa sätt skulle försöka få med alla galet roligt saker som hände...men det blir nog svårt.

- Såg grymma spelningar med bland annat Kent, In Flames, Volbeat, Nitzer Ebb, The Big Pink, Johnossi, JJ och VNV Nation.

- Började In Flames spelning någonstans i mitten men när dom började spela fanns inget annat att göra än att bli mosad framåt. Till slut var jag typ längst fram och så var det ju såklart någon som ramlade på någon som ramlade på någon, sen låg jag också där på marken...detta resulterade i en kropp full med blåmärken och ett hack i hakan.

- Kent spelningen var packad, men ville se den i Eskilstuna ändå. Blir ju alltid bästa hemma liksom...

- Jag har skrattat så jävla mycket att jag fortfarande har träningsvärk i magen.

- Regn i två dagar gjorde att jag aldrig riktigt torkade så jag traskade omkring med fuktiga kläder typ hela tiden...lyckades även bränna mig så satans mycket! Kan knappt röra mig för att det spänner överallt, har märken efter shorts och linne som är så tydliga att jag skulle kunna gå utan kläder och ändå se ut som att jag hade det.

- Är grymt glad att vi bodde på andra campingen, ettan hade lervälling redan första dagen...vi klarade oss till fredagen iaf...

- Fötterna blev fyllda av vidriga blåsor som gör skit ont och inte har velat bli bättre än...

- Ryggproblemen blev inte bättre av att sova på liggunderlag och dansa som en tok, går numera som en kratta...

- Har så mycket mer jag skulle kunna skriva, men det orkar jag inte. Var du inte där får du skylla sig själv för det var så satans värt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0