Saknar!


Vi började i Göteborg med lite hotellhäng...


Hittade en t-shirt som passade mig...


...och bautastora red bull till Fia.


Vi hade ett hotellrum som vi inredde efter egen smak...


Den berömda MMS-bilden som vi lurade alla hemma i Eskilstuna med. Tror att texten löd ungefär "Vi har det super bra och hänger på stranden hela dagarna". Läget var dock ett annat men vi lurade några ändå...


Vi åt räkmackor på Marstrand.


Körde bil i många timmar...


...och roliga bilar kördes om.


Våran kördes mest sönder...


Vi drack vin på campingar...


Den här dagen bestämde vi oss för att ge vädret en chans för lite strandhäng...det började regna efter fem minuter.


Tiden i Halmstad bestod våran kost av korv och McDonalds, Max och Burger King...


Välkommen till Tylösand


När man kört bil länge får man ont i ryggen, då hjälper det att sitta så här ett tag...


Vi körde bil där det inte fanns nån väg...


...och fort gick det.


Sen mötte vi upp Richard och Johan i Borlänge.


Vi fiskade även lite...


Sen drack vi lite mer vin, denna gång på en camping i Rättvik.


Richard på stranden i Rättvik...


Johan på samma strand...


...och Fia, sen åkte vi hem och en alldeles underbar semester var över.

På vägen hem tappade vi bort oss pga. vår oerhört irriterande GPS som jag tyvärr har glömt namnet på. Till slut hamnade vi dock i Västerås på nåt vänster och därifrån hittade vi hem ganska bra.

Åhh vad jag saknar dom veckorna! Framförallt saknar jag min sötaste Fia
!

Kommentarer
Postat av: Fia

Aw, vilket fint inlägg! Gud va mitt hår va kort?! Haha. Och jag saknar dig oxå, väldigt! Ska precis ta och åka till Boca town center där jag tänkte shoppa lite Id till dig :)Puss gumman, hoppas allt går bra med flytten

2010-06-27 @ 00:37:34
URL: http://laii.blogg.se/
Postat av: Erlandhermine

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-11-28 @ 14:43:45
URL: http://erlandhermine.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0