12 uni 2010 Världens stoltaste storasyster

Jag har länge sett lillbrosan som en liten skitunge som inte borde vara ute och ränna på helgerna, men jag har sakta men säkert börjat förstå att han inte är så liten längre. Det var länge sen han växte om mig och nu för tiden hänger vi med varandra i stort sett varje dag. När vi var små var vi för jävliga mot varandra, vi hade helt seriösa slagsmål och kallade varandra både det ena och det andra. Att göra sattyg som den Emil sen fick skit för var nästan en av mina specialiteter, men nån gång växte vi upp och nästan ihop. Idag vet han allt om mig, jag kan alltid ringa honom och han kan alltid ringa mig. Vi skrattar, gråter, busar, festar, softar aaa vi gör nog fan allt ihop. Och han betyder allt, ALLT!

Det här är vad som gör mig så jääävla stolt idag när han tar studenten! Fatta att lillskiten tar studenten och jag tror inte att någon är stoltare än jag idag.

För du har tagit studenten, för du har tagit studenten, för du har tagit studeeenten
Fy fan va du är bra!!

Jag älskar dig Emil!


Kommentarer
Postat av: Kennet Nordin

Fint. Skrivet Ida. Jag Håller med dig.

2010-06-12 @ 09:04:07
Postat av: matilda.

ge honom en stor kram från mig!<3

2010-06-12 @ 10:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0