Det är fan bara jag...

...som kan lyckas med så jävla korkade grejer alltså. Förstår ärligt inte ens själv hur jag gör det...igår inträffade en grej som kunde ha undvikits om jag hade tänkt lite. Hade precis kommit hem från en promenad med hjärtat och få då på nåt konstigt jävla vänster för mig att jag har tappat mitt visa kort, så jag ringer till spärrservice och spärrar kortet. Inget konstigt med det om man har tappat bort sitt kort. Nu till den korkade grejen. Jag vet inte hur jag fick för mig att jag tappat mitt kort och innan man spärrar et kort borde man kanske kolla om man inte har det nån annan stans. Grejen med mitt kort var att det låg på helt rätt plats i min plånbok...jag kollade inte ens i den för att se om det va borta. Hur tänkte jag där undrar jag liksom? Frågan är ju om jag tänkte överhuvudtaget...förmodligen så det ligger till.
Lär ju inte göra av med några pengar i onödan iaf...

Sa jag att jag är blond föresten?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0