Naturkunskapen förstör mitt liv...

På fredag är det över...den jävla skit kursen i naturkunslap. Trodde i början att det skulle bli rätt lätt, ack så fel man kan ha. Det har gått käpprätt åt helvete om jag får säga så. Jag har verkligen ingen motivation att plugga och så har jag typ glömt bort hur man gör. Det skumma är att det är rätt intressant, men varför gör jag då ingenting? Jag brukar komma så långt att jag kollar på boken, sen lägger jag ner. Jag bär omkring den i min väska var jag än ska till och med när jag drar och tränar, hoppas kanske på att det som står i den ska hoppa in i huvudet på mig av sig självt. Det gör inte det...och på fredag har jag slutprov i skiten också, kommer att ta ungefär fem timmar om jag har förstått rätt. HJÄLP är allt jag har att säga! Ska bli grymt skönt på lördag iaf för då slipper jag tänka på det mer...om jag inte får ig förstås och måste läsa om den igen. För jag MÅSTE ha godkänt! Nu ska jag verkligen försöka mitt bästa och plugga, önska mig lycka till, eller ge mig ditt bästa pluggtips för jag vet fan inte hur man gör längre...

Insåg precis också att när naturkunskaps kursen är över blir det råplugg inför högskoleprovet, som förmodligen inte heller kommer bli så jävla lyckat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0