19.09 Only me?

Jag undrar om någon kan lyckas så bra med klantiga saker som jag kan göra? Va nyss hemma hos mamma och pappa och åt och när jag skulle gå hem så slog jag i handen i dörren på något konstigt sätt. Jag skulle ta tag i handtaget och öppna dörren men istället så slog jag handens ovansida mot en upphöjdgrej på dörren och skrapar handen och lär få ett blå märke. När jag väl lyckats öppna dörren och ta mig ut så snubblar jag på mina egna fötter och är typ en halvmeter ifrån att bryta näsbenet typ då jag faller framåt i trappen på vägen ner, dom trappstegen var inte mjuka vill jag lova...nu ligger jag i sängen och ska försöka undvika onödiga olyckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0