Finaste

Bild lånad från Fia...

Har haft en grym helg med familjen som var här på besök, så mysigt. Bara gjort massa roliga saker hela dagarna... Nu är det inte heller länge kvar innan fina Fia kommer till mig, längtar så mycket! Känns som att jag har massor med roliga saker inplanerade närmste tiden, betyder att tiden kommer att gå fort...och snart är det jul också... En jul som kommer spenderas i Eskilstuna, inga planer än så är det någon som planerat nåt kul till juldagen och nyårsafton let me know ;)

Börjar nu nedräkningen tills min fina anländer i Götet på fredag förmiddag...

Kommentarer
Postat av: elena

Är bara så trött på den här lägenheten att jag gör vad som helst för att slippa vara hemma, har fasiken varit trött på den sen jag flyttade hit :P



Hur har ni de där nere i sverige regionen då?

2010-11-01 @ 19:22:57
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, jag ser oxå fram emot helgen :) Åker föresten klocka 10 härifrån istället för 8, så landar strax efter 1. Hoppas de är okey? Krams

2010-11-02 @ 19:22:23
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0