Hårtankar...

Hårångest här hemma! Ligger i sängen och funderar vad jag ska göra...är ju sugen som satan på att göra lite lite mörkare typ askblondt. Problemet är bara hur jag ska göra det...själv eller hos frisör?! Smartaste valet är ju helt klart hos frisören, men är ju student nu och ekonomin ligger inte direkt på topp. Samtidigt är jag inte allt för mycket för att fixa och trixa med håret själv, mitt hår är mitt allt och utan det dör jag nog. Fast förut så gjorde jag typ alltid slingor på mig själv och det gick ju bra då, sen började jag tjäna pengar och la tusenlappar i frisörens händer för att göra det...hmm, ska nog ta mig en tur in på Åhlens imorgon efter plugget och kika lite. Blir det helt åt helvete får jag helt enkelt lov att gå till en frisör...


Nu är det sovdags, för imorgon vankas det skola igen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0