Hemma...

Åkte hem från skolan så fort vi blev klara med redovisningarna ändå, hade tänkt stanna kvar och plugga idag med men kände att jag hellre ville åka hem. Hade dessutom ingen matlåda med mig så då hade jag blivit tvungen att köpa mat idag igen, har redan gjort det två gånger den här veckan...icke bra för en students ekonomi. Så nu ligger jag här i sängen och har faktiskt skrivit en hel del på arbetet redan...skönt! Hoppas att jag hinner klart imorgon så att jag kan koncentrera mig på tentan i helgen, måste försöka få in allt det. Har dessutom tenta i min distanskurs snart också så måste plugga till det med...men snart är det jul och då ska jag till Eskilstuna och försöka ta det lite lugnt och hoppas på att jag inte behöver plugga så mycket då...

Kommentarer
Postat av: matilda

ni verkar ha sjukt mycket att plugga.

jag är imponerad, att ni orkar.

kämpa på!<3

2010-11-25 @ 13:11:03
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0