Kom igen SVT!

När jag idag insåg att min tisdags TV kväll inte skulle bli som den brukar blev jag besviken...inget Desperate Housewifes och inget Cougar Town :( Fast det är väl bra ändå antar jag, då kan jag ta den tiden till att plugga lite tills på torsdag.

Imorgon blir det för övrigt tidig uppstigning för premiären av årets julkalender, de senaste åren har det bara varit skit tycker jag men det verkar som att den här kanske är aningen bättre...så nu är förhoppningarna höga inför imorgonbitti! Svik mig inte nu SVT!



 

Läs mer om året julkalender här


Kommentarer
Postat av: matilda

åh, nej! jag glömde. :(

2010-12-01 @ 11:12:21
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0