Mina bästa vänner!

De senaste tre helgerna ha jag varit så grymt dålig på att blogga, har haft massa roliga saker för mig nämligen. Jag har haft tid, men helt enkelt inte velat ta av tid jag kan få med mina nära och kära för att skriva här...sorry, men så är det. Haft besök här två helger och varit hemma i Eskilstuna helgen som va. Nu ska det nog inte hända mycket roligt på ett tag så ska försöka bli bättre på helgerna med det här...

Helgen i Eskilstuna var iallafall heeelt underbar! Träffade mina fina fina vänner som jag saknar så sjukt mycket, det enda jag saknar med att ha flyttat till Göteborg...
Fredagen gick jag och bästa brorsan över till Patrik och Tessan och hade det riktigt kul, fick även träffa Linda, Johan och Ekberg där och hade en riktigt grym kväll. Lördagen hade Emil fest i sin lägenhet och då kom det över massor med underbaringar så som Eliinor, Cissi, Linn, Madde, Berra, Jonas och Jimmy. Blev en heeelt underbar kväll, som tack vare åksjuka som jag tydligen fått tillbaka igen gjorde att jag mådde illa som satan och tog det ganska lugnt men det gav mig tid att umgås med mina bästa.
Även fast jag har flyttat så känns det så bra när jag är med mina bästa vänner, känns som att jag aldrig har flyttat liksom. Inget är annorlunda även fast vi inte träffats på flera månader, det måste vara så riktig vänskap är. Jag är så lycklig för att jag har mina älskade där hemma som väntar när jag kommer hem. Det enda som saknades i helgen var min Fia tyvärr...
I december får jag träffa dom som vet allt om mig och alltid är på min sida, jag längtar redan! Självklart var Sara med på lördagen också, men henne behöver jag inte sakna för jag får äran att träffa henne varje dag :)

Så mina vänner i Eskilstuna, jag älskar er av hela mitt hjärta! Utan er hade jag nog inte kunnat vara den jag är idag eller göra det jag gör...


Kommentarer
Postat av: matilda

vissa dagar är bara sådana. på både gott och ont.

men det blir bättre.

puss på dig, finaste ida.

2010-11-16 @ 16:18:18
URL: http://cepeunge.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aw, va fint <3

2010-11-16 @ 17:37:58
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0